25 februari 2013

Har varit hemma en luten stund nu och har nyss ätit midda och de blev kyckling och sallad och de var riktigt gott =)

Var på hud först i dag innan jag gjorde mina ärenden och sen åkte jag och mamma på dollar och handla lite. Köpte nya tallrikar och ljuptallrikar och sen hitta jag lite smått saker jag behövde och sen åkte vi på Ica Maxi och handla fick skynda oss lite då klockan var mycket men jag visste vad jag skulle ha så de gick snabbt =) sen åkte vi och tanka lite och sen for vi mot krokom och åkte direkt till Hc och sen åkte vi till lägenheten och lastade ur allt och sen for vi bort mot kläddax då de var så länge sen jag var dit och de var ju tur då jag hittade mig ett par jeans och nya mjukbyxor och sen gick vi på sportaffären och där hitta jag en jacka. Precis vad jag behövde då den jag har allså inte dunjackan utan den andra har jag haft så länge så den är lite liten.. Men denna jacka är jag jätte nöjd men =) Kommer kanske upp någon bild sen...

Jo var till Aspås och hälsade på Simone och träffade hennes nya hund och gud så söt den är och busig och hur snäll som helst och jätte go och sen så fick vi lite fika och vi satt och pratade en massa och så fick jag mina lampor som jag har nu köpt av Fanny "simones dotter"  Jättefina lampor och dom passar jätte bra i vardagsrummet =)

Nä nu tror jag att jag ska ta ett skönt bad och duscha och sen lägga mig och se någon film och sen lägga mig.

Imorgon blir de jobb och sen möte så de blir en lång dag har stängning på jobbet så de blir också sen midda.... 

Hoppas på fint och skönt väder imorgon =))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)