16 januari 2013

Vikt

Har haft mycket funderingar denna vecka så kanske därför jag haft ont i huvudet =(

Mina funderingar är på vad jag ska göra med mitt liv allså med vikten och må bra..

detta inlägg gör jag åt mig själv för jag måste få skriva av mig lite och vad jag har för funderingar för från och med i dag ska de bli ändringar i mitt liv så därför skriver jag detta så jag sen ser vad jag vill nå med mera....

Har gått upp mycket sen jag började må dåligt för över 1 årsen och är fortfarande inte så pigg. Jag tröst äter och orkar inte laga midda och vill äta massa go saker hela tiden men de börjar jag sluta med då jag har börjat träna igen och vill göra något mer än att träna och äta rätt jag vill gå ner i vikt och se ut som jag gjorde för något år sen då var jag nöjd med min kropp och var pigg och glad och orkade mycket mer än vad jag gör nu..

Vet att jag inte kommer må helt bra på några år till tror jag men om jag kanske gör något med mitt liv kanske jag blir lite gladare och inte bara sitta inne framför tven efter jobbet utan kanske åker och gör något eller tar långa promenader eller gymar fler gånger i veckan...

Och om jag går ner till den vikten jag vill ha och så som jag vill se ut så kanske mitt självförtroende blir mycket bättre än vad de är nu =)

Innan jag slutade vara i stallet varje dag då jag hade vettan eller Troy som jag hade på foder så måde jag någelunda bra och de var så skönt att gå till stallet eller cykla och sen fixa i stallet och sen ut och rida i 1 till 2 timmar och minns att de var så skönt efteråt och jag mådde så bra men nu finns inte vettan här i livet längre som alltid stöttade och förstog mig så nu får jag tänka på ett annat vis för att bli peppad och gå iväg och träna och äta riktigt mm..

men vad ska jag göra för att peppa mig i detta för jag vill ju så gärna..
Kanske ska köra denna dvd jag hittat som jag körde ett program i dag varje morgon så kanske jag blir piggare och sen iväg och jobba och sen hem och äta midda eller gå på gymet och sen äta midda..

Man kanske ska göra så och hoppas på att jag känner mig piggare för varje dag ??

Så här kommer Mina Mål:

1: Äta bättre

2: Gå ner i vikt

3: Bli Gladare/Piggare

4: Träna ofta morgon/kväll



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)