17 januari 2013

Första dagen har gått bra med att äta lite men flera gångar som:
Frukost.mellanmål,Lunch,Mellanmål,Midda =) så detta ska jag göra varje dag försöka i allefall =)=)

middan idag blev Pastasallad med melon och skinka och de var riktigt gott faktist =)

Hade detta i:

Pasta
blandad sallad
Honungsmelon
Rökt skinka
Vindruvor

Och de ska jag äta fler gånger =)


Dagen har gått bara bra på jobbet spelade lite spel på förmiddan med barna fram till lunch sen efter lunch lästa jag en bok om lotta på bråkmakagatan =) sen rast sen gick resten av dagen fort =)

Imorgon har jag sovmorgon tänka jag säga men jag ska ju på hud imorgon och sola lite sen tillbaka till krokom och jobba några timmar....


nä nu ska jag se på tven lite sen sova tror jag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)