16 januari 2013

Sitter och sjunger lite stämmor och tränar på texterna vi ska sjunga på gudstjänsten =)
Ska bli så kul att sjunga på en Gudstjänst och se vad man tycker om de =) 
Men jag har sjungit i en kyrka förut och älskar de.. Gillar när de ekar och så hörs de så bra och de blir ett sånt fint ljud med =)

Allså de 3 Februari sjunger Coming Gospel i Betelkyrkan i Östersund kl 14:00 
"om ni vill komma och lyssna på oss och vara med på gudstjänst"



Har fått något konstigt utslag på pannan mellan ögonbrynen =( de svider...

ska snart gå och diska och fixa lite mat blir nog korvstroganof vart sugen på de igår så jag tänkte göra de för första gången =) men de blir nog gott ändå =)

Min huvudvärk börjar ge sig nu också så de är skönt har haft ont i huvudet i några dagar nu =( Så jag har börjat haft glasögonen på mig nästan hela tiden nu och då har de blivit bättre men jag är ju som sakt inte van med dom och dom glider ner på näsan hela tiden =( Jag vill ha ett par som sittar på samma ställe hela tiden men jag får vell försöka vänja mig då jag gillar dom här glasögonen och tycker jag passar bra i dom mm =)




vet att detta inlägg vart lite olika inslag men men ibland kommer de mycket ur mitt lilla huvud =)
skrev en grej på facebook igår så här skrev jag:

 vovilollol inontote hoha onontot i hohuvovudodetot =(

Och kollade om någon fatta vad jag hade skrivit och detta är också sjörövarspråket och betyder: Vill inte ha ont i huvudet =(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)