30 januari 2013

Kan inte fatta känner mig lite smått nervös redan inför söndag och jag brukar inte bli nervös några dagar innan utan de brukar vara samma dag.. Kan kanske vara att vi ska sjunga på vårat första Gudstjänst... Man jag vet att de kommer gå jätte bra för våran kör är bäst =)=)

Ska kanske gå till Cafë Bönan här i krokom vid 7 då rörökören är där och sjunger och Gunvor är med i kören jag är med i med =)

På Lördag börjar Melodifestivalen igen =)) Jippi
Och tror Danny och Gina kommer vara bra programledare och roliga =) så jag kommer sitta framför tven kl 20 på lördag =) sen ska jag träffa bästa Marika med men vi vet inte vad vi ska hitta på än men de kommer vi på..

Mitt knä känns lite bättre idag men de gör fortfarande ont =( så jag tror att på Söndag kommer jag nog inte ha så ont =)


Har också valt kläder och smycken till Söndag och kommer inte ha guld på mig utan silver och svart =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)