23 januari 2013

Hemma igen efter att jag jobbat varit till frissan och stan och övning i kören =)

På jobbet har de gått jättebra och tiden gick så fort sen gick jag till frissan och klippte mig och sen for jag och Coco in till stan och kolla lite då hon skulle handla lite sen skulle vi äta go macka till midda men dom har stängt =( så de blev hamburgare på Sibylla istället men de gick de med sen gick vi iväg till Betelkyrkan för träning med kören =))

De gick så otroligt bra på träningen idag och jag flinar fortfarande och vill bara sjunga mera.. Fick in min stämma helt rätt hela tiden och de kändes så skönt att äntligen sätta dom =) och så spelade jag in på mobilen då jag ska träna för fulla muggar till den 3 Februari då vi ska sjunga på en Gudstjänst och de ska bli så kul =)

Sen idag innan träningen började så hade vi som har ett ansvar med facebook,foto mm ett litet kort möte och de gick också bra jag ska prova göra en grej med alla medlemmar i kören så folk vet vilka vi är och vilka som är medlem =)=)

Nä nu ska jag sova har varit uppe sen 5 imorse till nu och de börjar kännas och imorgon har vi planeringsdag på jobbet hela dagen så då blir de mycket gjort och möten mm...

Natti Natti



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)