24 januari 2013

Skönt att vara hemma efter en lång dag och mycket info mm på jobbet haft planeringsdag från 8 fram till 2 och då hade vi ett möte som de kom 2 tjejer och satt och prata fram till 17 så man är ganska trött i huvudet nu efter all info från idag och igår... imorgon jobbar jag kort dag så de är ju skönt.. men vet inte riktigt om de hinns med hud eller inte imorgon annars får jag försöka snabba in de i veckan...

Tänkte lyssna igenom inspelningarna jag gjorde på mobilen igår från kören och kolla lite text sen ska jag prova en grej med lite bilder och se om de blir bra eller inte då jag ska göra en grej med kören att göra som info grej.. men måste se så de blir som jag har tänkt mig....  Helgen längtar jag nästan till då kan man sova ut och inte ställa klockan och bara ta de lugnt =) men ska till stan med coco på lördag och gå på bio men =)=)


Nä nu ska jag lyssna på låtar mm sen ev sova då jag är jätte trött



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)