22 januari 2013

har inte skrivit på några dagar nu och de känns =)

I söndags gick jag och mamma på stan och hittade lite saker och kläder sen igår Måndag åkte jag iväg på sjukhuset och fikade först med Majvi och de var riktigt kul och trevligt att träffas igen de var 2 årsen sist och då gjorde hon sista behandlingen på vettan sen flyttade jag henne till Lit och där fick hon stå tills jag tog de svåra beslutet att avliva henne och de gjorde jag för hennes skull för hon hade så ont i ryggen.... Hon skulle gå som sällskapshäst och kunde mysa med småbarna och ha någon av småbarna fick sitta på henne för dom väger ju inte så mycket men sen efter ett tag vart jag arg och tyckte så sund om henne så fick veta en några jobbiga saker hon fick vara med om så då tog jag detta beslut för de var bäst för henne och de vet jag att hon är glad för att jag gjorde så hon slipper ha ont i ryggen mm... Majvi har också sakt att vettan har hälsat på henne och sakt att hon ska hälsa till mig att hon har de bra nu och att jag inte behöver vara orolig... Men de har jag känt på mig att hon har och så vet jag att hon tittar till mig då och då....

Imorgon efter jobbet ska jag till frissan och sen blir de att träffa alla i kören igen =)=)


Nu ska jag gå och fixa middan =)=)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)