19 januari 2013


Idag sov jag till 11 och de var riktigt skönt att sova ut och kolla lite på tven sen fixade jag lite frukost sen packade jag lite och såg sen på tven en stund sen gick jag till bussen in till stan.. Har pratat lite med Anders i dag med =) =) sen när jag kom till stan gick jag till Vidioteket och skulle först kolla efter en film men kom ut med 3 stycken =)=) sen träffade jag mamma utanför kina resturangen och vi gick in och satte oss och beställde mat =) Satt där en bra stund och pratade om en massa och sen tänkte vi om vi skulle gå på bio så då gjorde vi de och såg Mammas Pojkar.. Den var riktigt bra och rolig tror man skrattade hela filmen =)=) Träffade också Gunvor där och de var roligt med =) "Gunvor är med i Kören"  sen åkte mamma och jag till ica och handlade lite sen for vi hem till Torvalla och nu sitter vi med en varsin dator och ser på tv =) Haha

Nä nu ska jag logga in på viktklubben och skriva i vad jag ätit mm =)=) Imorgon blir de staden en sväng vill köpa ett par byxor jag hittat =)=)

Blir här hos mamma till Måndag =)=)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)