18 januari 2013

denna dag har gått riktigt fort kan jag säga =) tänk att de redan är Fredag och helg.. Tycker de är lite jobbigt ibland när dagarna går så fort man som hinner inte ha måndag och sen är de fredag hm..

Haft lite barn på jobbet idag och de var riktigt skönt och vi satt och spela fia med knuff och gud så kul de var=) 

Efter jobbet så gick jag iväg på gymet och träna lite =)
Började med att gå på bandet i 20min sen styrketränade jag i ca 30 min "Rygga,mage,armar,ben" sen gick jag på bandet igen ca 15 min och detta pass gick jätte bra utan att min ena axel gjorde lite ont men de var bara att bita ihop och fortsätta =)


I helgen händer de nog inte så mycket ska åka till stan till mamma imorgon tänkte jag ska hjälpa henne att färja håret sen på söndag ska jag ev åka och simma/bada med Marika =)
Sen på måndag blir de hur en sväng sen ev träffa Majvi som behandlade Vettan förut.. ska bli kul att träffa henne efter några år =)  sen blir de åka hem till krokom och gå och träna =)

Nu ska jag vila och se lite på tven =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)