13 januari 2013

Börjar bli bättre

Börjar må bättre nu och har inte be höft springa på toa något mer från i förrgår kväll =) Men mår illa så fort jag äter något och de är så himla jobbigt =( 
Ska fortsätta att dricka blåbärssoppa.. Köpte skorpor igår så de åter jag med till blåbärssoppan så klart..

Idag har jag läst lite bloggar och läst igenom texterna som vi i kören sjunger.. Har lite problem med en text då några ord är lite svårt att säga går bra att prata de men svårare att sjunga den.. Men de är bara att träna och åter träna....

Såg ett program igår om en vältränad kille som jobbar på ett gym och han var lite nyfiken på hur överviktiga hade de så han slutade att träna och åt bara skräpmat och gick upp jätte mycket i vikt och sen skulle han börja träna igen och gå ner i vikt och då insåg han att de är inte så lätt som många tror.. han sa att de tar tid att träna och gå ner i vikt och speciellt att få bort magen och han tränade på och man började se skillnad och sen på nyår såg han ut som han gjorde i början vältränad och smal... 

Man fick lite tips hur man ska göra för att gå ner i vikt mm..

Så nu har jag fått mer funderingar på hur jag ska göra då jag vill gå ner i vikt =) Ska börja äta rätt och lite flera gånger om dan och börja träna mer på gymet och ta promenader..


Vill ju börja må bättre än vad jag gör nu men helt kommer nog jag att bli men så småningom hoppas jag =)

Har många vänner som stöttar mig i detta och familjen så de känns skönt =) Ändå om jag har vänner långt borta som nära så finns dom =)=)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)