11 januari 2013

Sjuk

Är hemma från jobbet och är sjuk.. Började igår natt "Onsdag till Torsdag" fick då springa på toa nästan hela natten och sen igår på dan =( Har fått magsjuka och fick inte behålla något igår men idag har jag fått behålla frukosten i allefall och de är ju skönt men jag mår illa som bara den =( Vågar inte riktigt äta men man måste ju prova. Har gjort lite the nu som jag tänkte prova dricka sen tänkte jag se på film...

Tänkte berätta att i Onsdags så började kören igen och vi träffades i Belelkyrkan "Frikyrka" och pratade en massa och man kände att man hade saknat alla sen så var jag inte så pigg då heller hade ont i huvudet och mådde illa redan då..

Vi började gå igenom lite låtar och fick träffa några av dom nya som börjat i kören =) 

Redan den 3 Februari ska vi uppträda i belelkyrkan på en gudstjänst de ska bli kul då vi inte har sjungit på en gudstjänst förut =) så kom dit och kolla och lyssna på oss tror de var klockan 2 =)

sen har vi lite mer uppträdanden så de är roligt att vi har något att träna till =)=)

Nä nu ska jag sätta igång någon film tror jag ska se sagan om ringen filmerna =) Var ett tag sen jag såg dom nu =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)