13 januari 2013

Minnen

Tänkte lägga upp lite bilder om minnen och som jag saknar mm då jag har tråkigt.. Börjar med minnen från Bollnäs


Detta är jag, Cissi, Bettan och vi åkte häst och släde här och de var Pekka som tog kort på oss =)
Saknar er mina underbara vänner.. Kan inte fatta att de är 4 årsen sist vi sågs =(

Haha detta är jag på travet i Bollnäs och borstar och ska ut på en körtur =)
De var riktigt kul att köra dessa underbara hästarna =)=)

Bästa och saknade Marika tänk att vi inte har träffas på 4 år eller om de är 5år till och med =(
Saknar dig mackan <3 p="p">
Jag på en ridlektion och de var kallt i ridhuset =( Red på fina Jack 

Detta minns jag väl de var en rolig dag och vi tävlade i Frisbee Och jag kom 1 och 3a =)
På bild Sara och Saari =)

Denna dag minns jag med och detta är nästan hela gänget och denna dag fyllde sara år med =)=)

Haha minns att jag smygtog denna när vi satt ute och pratade men en massa vänner på Framnäs..
På Bild: Sara och Emelie "Tomaterna" =)

Haha minns du detta cissi =) Vi var med skolan på Järv zoo och cissi hittade ett björn ide =)=)

Haha Emelie, sara och jag första året i bollnäs och på framnäs =) Minns inte riktigt vem som tog denna bild dock =(

Jag och Jack =) Har en hopplektion och denna lektion var rolig =)

Haha Jag och sara ute och kör på skorpan tror jag hon heter =)=)

Cissi och Valpis som var så himla söt och rolig =) haha

Haha jag och sara igen och gud så vi såg ut i jackorna och byxorna =) haha

Fina Gipsy som jag älskade att rida och hon var så himla go och mysig =)

2 sötnosar på travet i Bollnäs =)=)

Haha Sara och Saari som busade framför kameran =))=)

Haha tycker denna bild är lite rolig Elina och emelie kollar bort och inte jag =) Tycker om min hårfärg på denna bild ==)  Sista "Mötet" med alla som spelade frisbee =)


Jag på nytorp och klappar ett av fåren... Tyckte de var lite roligt många villa klappa dom men jag gick och satte mig själv i ett hörn och då kom en fram och ville hälsa =))

Haha Pekka rider =) Tyckte detta var lite kul då vi alla andra åkte vagn =)

Frisbee träning =) Jag i vit tröja

Angelica gosar med en kylting "Grisunge" men gillade inte den efter en liten stund =) haha då den sket hihi

Åkte iväg med skolan och träffade Järvsöfax "faxen" Riktig go kille och hur snäll som helst =)

Min mentor jag hade i 4 år i bollnäs som stöttade och fanns där i alla lägen =) Åsa heter hon och här är hon en påsk kärring =)

Bästa schannon som inte lever längre men denna kille red jag mycket i bollnäs och jag älskade att rida han.. Hur rolig som helst och speciell att rida och att göra iordning =)=)=)=) VILA I FRID <3 p="p">




Finns många fler minnen från bollnäs men tänkte bara lägga upp dom som jag mest minns och saknar =)=)



Kommentera gärna =)=) Om ni minns något med mig=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)