18 december 2012

Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg då jag tänkte lägga mig då jag är jätte trött och ont i huvudet.. Men får skylla mig själv lite då jag har lakt mina glasögon någonstans men hittar ej dom nu =( ska leta igen nu innan jag lägger mig är ju bra att ha dom med på jobbet då man läser böcker ibland och målar =)

Dagen har gått jätte bra utan att mina sår eller exemet på knogarna gör ont och svider =( Har gått och smörjt hela tiden så fort jag blev torr... Nu när jag ska lägga mig ska jag he på mycket salva och ta på mig tyghandskarna =)

Imorgon är de jag på min sida sen kommer 2 vickarier och den ena är en av mina underbaraste vänner som kommer och ska jobba de ska bli kul =) idag har jag varit ute med barna 2 omgångar och busat i snön och man känner sig som ett barn igen men jag känner mig inte lika smidig men men de är ROLIGT =)=)

Imorgon efter jobbet blir de att åka direkt till sjukhuset på behandling och sen raka vägen hem och packa och tvätta och plocka lite då jag vill att de är fint och mycket när jag kommer hem efter jul =) Kommer åka till mamma på torsdag kväll och sen på fredag träffa coco på stan och hjälpa henne leta julklappar och fixa ett nytt skärmskydd till mobilen och kolla efter julklapp till 2 barn och en vän ev 2 vänner =)=) Sen blir de uppträdande med kören vid 15:00 sen så blir de julfest med alla innan jul=)  Kommer bli kul sen på lördag ska jag fixa lite julgodis sen på Söndag åker jag och mamma iväg på en kort semester eller vad man ska kalla de =)=)



Godnatt


Bjuder på denna bild på mig =)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)