21 december 2012

21 December

Bara 3 dagar kvar eller 2 om man inte räknar med måndag då de är JULAFTON =)

Idag händer detta:
Åka på hud på behandling för exemet sen gå in till stan och möta upp Coco "Cornelia" och hjälpa henne att leta julklappar så kanske jag hittar någon med =) Sen blir de nog en fika på stan också =) Sen blir de att åka iväg och sjunga med Caming Gospel och senare blir de julfest med Hela kören och bandet och anhöriga och har läst ett mail och stog att många skulle komma så de blir kul =)

Detta är min dag =)

Igår var de lite barn mot vad jag trodde många vart lediga och några var sjuk och jobbade med 2 vikarier och de gick bra jobbade med coco och en till =)

Har lite besluts ångest med nu då jag inte vet vilket tröja jag ska ta då jag hittade en guldig tröja då jag ska ha de på i kväll och på uppträdandet med kören =)

Får inte glömma att ta med en borste och glitter spreyen =)

Imorgon ska jag och mamma fixa lite julgodis som vi ska ta med oss på söndag då jag vill ha med farfars godis då de inte är jul för mig då man inte ha denna på bordet sen ville mamma göra knäck också =)


Nä nu ska jag göra mig i ordning och komma på vilken tröja/linne jag ska ha =)=)=)


Ha en bra dag alla läsare =))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)