17 december 2012

1 Vecka kvar

Idag är de bara en vecka kvar till Julafton och gud så jag längtar =) Jag älskar julen i huvudtaget men de ända som saknas nu är att jag har stallet och fixar iordning mig och hästen med massa glitter och rider sen ut på en lång tur på morgonen.. Detta är är 2 gången jag inte kan göra detta. Jag har gjort detta i hur många år som helst ändå om de har varit -20 eller mer har jag varit ute på en tur. De var ju bara att klä på sig så man inte frös.

Men i år kommer de bli en mysig jul och lite annurlunda och jag tänker inte berätta vad uten de kommer ni se på julafton eller kanske dan före julafton =)=)

Idag hade var jag riktigt seg att kliva upp hade tänkt åka in till stan vid halv 11 men åkte kvart över 11 i stället =) Hoppade av vid sjukhuset och fick komma in och få solbelhandlingen ganska fort och sen fick jag lite salva att he på mina knogar då de har blivit värre där igen =( de som hade blivit så fint.. Tog med mig burken hem så ska smörja med den så ofta jag kan..  Sen gick jag in mot stan och kollade lite och väntade på mamma skulle komma in.. Så vi gick och kolla lite sen tog vi en fika och satt och prata om en massa saker.. Så skönt att prata ut med mamma kan prata om allt med henne hon är som en bästa vän =)  Sen gick vi igen och kolla lite =) Jag hitta en guldig tröja och ett linne och underkläder och precis vad jag behövde =)

Nu ligger eller jag halv ligger i sängen och kollar på tven och läser lite bloggar och ska nog strax hoppa in i duschen och sen lägga mig och se någon film då jag känner mig trött.. Upp och jobba imorgon igen och börjar 9 och slutar halv 6 så de blir en lång dag med underbara barn =)

Känner också att jag har lite att göra denna vecka innan Torsdag så efter jobbet  imorgon ska jag försöka hinna så mycket som möjligt och på onsdag har jag mer tid på mig men blir då efter solbehandlingen =) så på onsdag kväll ska allt vara klart plus packning =))

Jobbar bara 3 dagar denna vecka då jag har tagit semester på fredag då Kören ska ha sitt sista uppträdande detta år och så ska kören ha julfest eller julbord eller vad man ska kalla de =)





"från resan till Norrköping och Kolmorden"
Denna bild tog jag på campingen då de fanns många roliga statyer =)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)