6 december 2012

6 December "vad som händer i helgen"

 Sitter och myser hemma hos mamma under en varm och skön filt och kollar på tven och läser lite bloggar och kollar mailen...

Gick bra på jobbet idag har suttit och målat lite och suttit och myst lite =)
Imorse när jag skulle gå till jobbet var de nästan -20 ute brr säger jag bara... fick ta på mig varma kläder då jag går till jobbet som jag gör varje dag =)  Hade också stängning idag och efter jag låst och slängt soper så gick jag till bussen in till stan och sen vidare till Torvalla...

Imorgon ska jag till Hud på sjukhuset igen och kolla proverna mm sen får vi se vad klockan är om jag åker tillbaka till Torvalla eller stanna nere på stan =)=)

Ljust ja Jag har ju inte berättat för en vad jag ska hitta på i helgen =)=)  Kanske dax att berätta då =)

Jag ska sjunga med kören på Jamtlis Julmarknad och vi ska sjunga hela helgen och kommer imorgon sjunga vid invigningen och sen sjunga på området och sen vid 16:30 tror jag de var då står vi på scenen och sjunger...... Så om du/ni ska dit så kom stanna upp och lyssna på oss när vi sjunger eller kom och säg hej =)=)   

Och vi vill ha fler medlemmar i våren kör med och om någon av er läsare vill veta mer om de så kommentera gärna så kommer jag sen att skriva mer om planer mm om våran kör =)=)



Nu ska jag kolla om de finns något roligt på tven annars tänkte jag lägga mig och kolla på film... =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)