4 december 2012

Kallt

De är kallt ute nu i morse var de nästan -17 brr säger jag bara =(  De var bara att klä på sig varmt när jag skulle gå till jobbet och drog på mig mina skoter skor då jag är så frusen av mig och långkalsonger på blev de med och de är 2 dagen jag har de nu... Haft de inne på jobbet med då jag frusit till och från.... Idag hade jag också min färg glada stickade tröja jag fick av mamma för 2 årsen som jag älskar och den är så mysig och skön =) behöver bara ett linne under den och är ändå varm men idag har jag faktist frusit ändå lite och inne också =( kan vara att jag är försyld igen med =(   

Något roligt jag gjort idag är att när vi var ute efter lunch åkta barna madrass och skärtlapp och så klart ville jag med åka då de såg så himla kul ut så då fick jag låna ett av barnas skärtlapp och åka några gånger och GUD VAD KUL DE VAR =)=) Hoppas inte de är så kallt imorgon så man kan vara ute och åka mer =)=) synd bara att vi inte har en stor och lång backe på gården att åka på utan en liten kulle men de är ju skoj ändå =)=)

Jag tycker också att de är kallt i min lägenhet och funderar på att kolla om de finns någon fläckt eller något som her ut värme speciellt i vardagsrummet.. Ändå har jag värmejus på och de blir inge varmare för de =( och elementern är varma som dom ska vara....

imorgon börjar man tidigt och slutar vid 14 jag hade tänkt gå och träna men får fortfarande inte blöta eller bli svettig på ryggen där proverna sitter =( Så om de inte är så kallt ute ska jag ta en promenad tror jag... sen vid 17 har vi på jobbet möte till 20 sen ska jag hem och se Glee och sova =)  Måste passa på att sova lite mer nu då de blir lång helg och vara ute mycket och sjunga en massa så man kommer nog bli ganska trött...

Nä nu ska jag se klart på The Secret Circle på Tv11 en serie som jag älskar sen blir de sängen och sova =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)