7 december 2012

Jamtli och Hud

Har varit på Hud nu på morgonen och doktorn skulle kolla på allergiproverna jag haft på ryggen med såg inget så de såg bra ut och sen kollade han på mina sår mm och jag ska börja få sola igen på hud 3 gånger i veckan JAAAA......

Förra gången de blomma ut så här med exemet så fick jag sola och de vart bättre och bättre och slutade klia lika mycket med =)=)  Men jag kommer inte gilla att åka buss fram och tillbaka men de är ju värt de  så....  Sen ska jag smörja och smörja som jag gör nu med men ska smörja ännu mer....

Så då blir de ju skönt över jul då att de inte ska klia så hemskt mm =)

Idag händer ju detta ska vara på jamtli hela dan och sjunga med kören "Coming Gospel" =) och de ska bli så kul så och de är ju jätte mycket folk Jamtli så då kommer många att höra oss =)=)=) SKOJ


Nu ska jag vila lite då jag är trött måste ju vara pigg idag =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)