4 oktober 2012


Idag har de gått jätte bra på jobbet och haft de skoj och skönt med då vi hade 9 barn och inte 13 =) för 13 barn kan kännas som 20 eller 30 barn ibland och så var dom lugna idag med så de var skönt =)=)
Vi hade lite olika grupper idag och gjorde olika saker jag ska försöka komma på vad jag ska göra med "mina barn" på den där gruppen som vi har Tisdagar och Torsdagar och nu i 2 veckor har jag kört en liten lek men nu måste jag hitta på något annat men vad?? Vet ni något man kan hitta på något kanske som dom får sammarbeta med mm?? 


Trött är jag nu i allefall då jag haft ont i huvudet hela dagen och så har jag haft ont i magen med.. Har haft som magkniper hela dan och de har varit så himla jobbigt =( Fick sluta nästan 1 tim tidigare idag då vi hade så få barn hade 2 barn när jag gick hem =)

Ska nog sätta mig och pyssla lite tror jag men vet inte riktigt hur jag ska göra än men de kommer nog =)=)

Céline skrev ett tack på sin blogg av min fina kommentar på hennes blogg och om mitt inlägg här och de är så kul att någon tackar en och så och så klart ska man ju ställa upp för sina vänner och "syster" =)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)