4 oktober 2012

Fanta & Céline

Tänkte fortsätta skriva lite om bästa Céline =)

Börjar med lite bilder =)


Här har vi Céline i stallet och hon borstar vettan =)=) Céline var jätte duktig med Vettan

Här har vi bästa Happy med Céline på ryggen och dom var som gjorda för varandra då hon var med mig till stallet vart alltid happy glad då vi skulle hämta han och vettan och ut och rida =)=)
Bästa Vettan blir riden av Céline för andra gången tror jag de är och redan första gången kunde céline rida själv på vettan och de gick utmärkt ändå om vettan var en ganska svår häst att rida eller hon var jätte svår att rida för dom med ingen erfaren mm


Denna bild är på Fanta och de är jag som rider och denna sommar var förra året då jag fick ha henne ett tag då céline med familj åkte på semester och jag provade lite olika saker denna sommar och sista gången jag skulle rida innan hon skulle åka hem till sig igen gick hon så himla bra och jag var så nöjd med henne och inga problem var de heller =)=)


Men som sakt som vissa vet så är Fanta en svår ponny att rida för dom som inte känner henne och vet vad hon kan hitta på för elakheter ibland.... Jag kan säga att denna ponny är lik vettan i humöret och sättet så man vet precis vad man har under sig när man rider henne =)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)