5 oktober 2012

Ligger i sängen och myser

Sitter i sängen och kollar på alvin och gänget2 och målar lite :-)  har fortfarande jätte ont i ryggen:-( jag hoppas på att den är borta imorgon annars blir jag tokig...

Jag kom på idag att om en vecka och 2 dagar står man på scenen igen och sjunger GUD VAD JAG LÄNGTAR.... Är ju 3 årsen sist jag stog på en scen och sjung för en publik :-):-)
Köpte idag 2 biljetter till mamma och faster och så klart får jag igen pengarna sen:-) Mamma hade inte tid att hämta ut dom så då gjorde jag de då jag ändå slutade tidigt idag och så frågade jag hon som sålde om hon fått sålt något och hon har fått mycket sålt så de lät ju jätte kul tyckte jag :-):-)

Nästa rep inför körglädjen är på torsdag på vittra skolan och som tur var så ska jag ska med begitta dit för jag har stängning på jobbet :-):-)

Nä nu ska jag kolla klart på tven sen lägga mig och kolla på en film och sen sova :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)