19 oktober 2012

hemma hos mamma

Sitter nu i soffan hos mamma och har nyss ätit midda och de blev sallad =) Jag hittade Julmust på coop och var bara tvungen att köpa de haha inte för de är jul än på ett tag men de är så gott =)=)

De har gått bra på jobbet idag.. Började 10 idag och sluta 15 =) skön dag... När jag kom hade vi lite "bio" med barna och jag satt och gosa med en av dom mindre barna som ville leka med min mobil men de ville inte jag =) en sen hittade han ett leksaksägg =)  sen efter lunch hade vi på min avdelning plandering och vi satt och gjorde klart lite till utväklingssamtalen och sen var de mellis och sen gick jag hem och så tog jag med mig ett papper som jag ska skria i och skicka iväg... Jag ska då ta ledigt den 2 November då jag ska åka upp till Umeå =)=)

Var på stan innan jag åkte hit till mamma och letade ett par svarta jeans och linne och glittersprey och de hittade jag =)
Jeansen hittade jag på kapphal och glitterspreyen hitta jag på hobbyboden och tog då guldglitter då jag har guldlinne =)=) sen hitta jag 2 linnen på gina.. ett svart och ett lile och sen hitta jag en kofta på gina med som är jätte mysig =) sen gick jag på en sko affär och frågade efter en mjukdyna jag kan ha fram f´vid tårna i mina batoskor som jag har ska ha imorgon kväll hade dom på 100% Körglädje och fick så himla ont i fötterna och speciellt vid tårna.. Så nu hoppas jag att de blir bättre =)
Sen så hitta jag ett guldnagelack med som jag tänkte prova som manakyr =)=)

Nu ska jag kolla på tven en stund och vila lite då jag har fortfarande ont i huvudet =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)