19 oktober 2012

Caming Gospel

Tänkte skriva lite om min kör som jag är med i =)=)

Jag är jätte glad att jag hittat en sån bra och rolig kör och alla är så himla snälla och trevliga och förklarar bra om man undrar något och hjälper varandra......
Och så har vi ju så klart den bästa körledaren Camilla Karlsson =)=)
Vi har haft vårat första uppträdande i söndags den 14 Oktober och de var så himla kul och mycket nytt och vi klarade allt ändå...

Och imorgon har vi vårat andra uppträdande och de ska bli skoj =)=)

Jag mår också så bra efteråt man har haft träning/rep tillsammans eller jag mår jätte bra av musik i huvudtaget =)=) Musik är mitt liv och detta med en kör på 55stycken är de så himla roligt och man mår så himla bra...


Tack älskade mamma som såg annonsen och anmälde mig så jag kom med då jag har pratat om detta länge och inte visste vilken kör jag ville vara med i och denna är de bästa =)=)






Nu ska jag lägga mig men först ta fram mina kläder som jag ska ha imorgon och får inte glömma scenkläderna och sminket och skorna =)=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)