18 oktober 2012

Dumma huvud


Jag hatar att ha ont i huvudet har haft de i några dagar nu till och från =(
ska vila lite nu sen ska jag leta fram en väska och packa ner kläderna jag ska ha på mig på lördag då min kör Caming Gospel ska uppträda =)
Ska imorgon efter jobbet åka in till stan och leta en sula till skorna och glitter till håret =)=)

Sen funderar jag på att klippa mig men vet inte riktigt hur än =) vill ha något annat än de jag har nu då jag haft samma i några år nu känns de som.....

De ska bli så kul på lördag då vi ska repa först med kören och bandet och sen så är vi lediga och då vet jag inte riktigt vad jag ska göra om jag ska åka hem till mamma och vila dom timmarna eller hitta på något annat......

Nä nu ska jag ta fram väskan och packa ner mina saker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)