26 september 2012

Trött


Har idag varit jättetrött hela dan och jag var inte själv heller på jobbet om att vara så trött som tur var så var vi ute på grupp på förmiddan så man vart lite piggare och sen när vi kom in igen vart jag halv trött igen men de gick bra ändå =)
innan jag gick hem så satte jag mig vid datorn och skrev in mig på Heroman om kursen vi gick i måndags och igår och så skrev jag in personalmötet vi hade då första veckan jag börja =) så de vart lte mer timmar men dom läggs på nästa lön =)

Imorgon börjar jag 9 så lite sovmorgon får man och så slutar jag halv 6 så de blir stägning =)

Jag ska ju få Zonline men har fortfarande inte fått någon inloggning så nästa vecka ska jag ringa till Chefen och kolla vart den är för den är ju bra att ha då man får mail av henne och andra dit så ...  Ska bli kul att få ha Zonline igen då jag hade de från lågstadiet till högstadiet =) så de blir gamla minnen om mycke chatt mm =)=)

vi har inte alla barn imorgon vi har 14 barn på min sida och vad jag fick till innan jag gick hem är att vi ska ha 12 barn imorgon så lite lugnare blir de =) Känns inte att vi har 14 barn då alla är där utan de knns som de är 20 eller mer barn ibland  blir ju över 20 barn när alla på småbarns sidan är med oss eller nr vi är ute om alla små barn är där =)



Nä nu ska jag lägga mig igen =) och sova då jag är fortfarande trött..

GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)