27 september 2012


Trött idag med och haft ont i huvudet hela dan och alvedonen har inte hjälpt så mycket =(
kan ju vara att jag är så försyld med som jag har ont i huvudet =(
De har gått jätte bra idag på jobbet och jag var ju själv som ordinarie personal och hade 2 vickarier men på min sida men de gick så bra så =) hade också mellis idag allså jag gör i ordning den och diskar efteråt och då hade jag ett av barna inne med mig och vi busade lite och så hjälpte han mig att diska och plocka in alla saker i kylskåpet och skafferiet =)=) 
sen har dagen gått ganska fort idag och de är ju skönt och de gillar jag när klockan bara forsar iväg =)=)

Innan jag gick hem hade jag fått mail och fått en ny text till kören som jag inte alls kände igen men ska lyssna på den imorgon hos mamma då ljudet funkar på hennes dator och inte min =(

Har följt med Mamma till Farbror stig ikväll med en sväng och jag gillar att åka dit och hälsa på han och så har han gjort om lite i köket eller i hela huset nästan men köket var han klar med nu och de var så snyggt att jag skulle kunna ha så här =)=)

Imorgon börjar jag 10 så jag får sovmorgon riktigt skönt och så slutar jag 3 =) så efter jobbet imorgon åker jag till stan en sväng och går och kollar lite och köper en ny mobil =) sen åker jag upp till mamma och imorgon far vi till Åre och ska gå och kolla på marknaden och ta in våra väskor till hotellrummet =)

Jag lovar att jag ska ta kort så mycket jag kan och sen lägga upp dom bästa här =)=)

Jag tycker de är så mysigt och fint i Åre att jag skulle kunna bo där men jag tycker de är lite dyrt att hyra en lägenhet där men de är ju inte så konstigt heller men ändå....


Nu ska jag se på 3an på Pan Am och sen sova tror jag ==)

GODNATT 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)