25 september 2012

hemma =)=)



Nu är man hemma eller har varit hemma ett tag nu och ligger nu i sängen och har nyss satt på en film och filmen heter Annie och är en musikal film =)=) Jag älskar denna film...

Utbildningen idag gick fortare än igår då vi fick prova en massa saker på oss själva och fick göra en gruppuppgift och den tyckte jag var roligare =)=)

Sen fick vi på vara 4 stycken i varje grupp och vi hade en docka var som vi skulle "rädda" och skulla göra hjärt och lungräddning på och vi hållde på i 10 minuter och vi gjorde då 3 gånger var ungefär och de var jobbigt jag körde kanske i 3 min varje gång sen tog en annan över men tänk om man är själv och måste köra detta ända tills ambulansen kommer eller räddningstjänsten gud vad jobbigt de skulle bli och hålla på så länge bror på hur fort dom kan komma vid säga......


Så nu kan jag rädda liv på barn och har ett papper på de =)=) de är ju jätte bra de då jag jobbar med barn med =) och vi fick lära oss om blödningar mm med och de är ju super bra =)=)

Nä nu ska jag stänga av datorn och kolla på filmen och sova =)

Jobbar imorgon 07.00-15.00 men jag ska ta friskvård så då går jag vid 2 men jag ska nog inte ta någon rast heller så då blir de 13.30 jag slutar =)=)=) 
Funderar på att gå och gyma lite eller ta en promenad få se  bror också på min rygg om vilket av de jag gör..


Nu säger jag Godnatt och sov gott alla läsare =)=))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)