7 september 2012

Min dag

Har haft en jätte bra dag och var pigg när ag vaknade och skulle äta frukost =) 
Har nu läst lite bloggar och har tven på och kollar på repriset på färjan =)

Jag slutade 5 idag med men fick gå tidigare då de var 2 barn kvar så då när jag kom hem byte jag om och gick iväg på gymet och tränade 1tim och lite mer  och de var riktigt skönt gick på bandet i 30min sen gick jag till cirkelträningen och gick 2 varv och några stationer mer sen körde jag mage och knän och rygg och lite armar sen gick jag hem och duscha och ätit midda.. 

Ska nu komma igång med träningen igen och så kommer jag ju ha friskvård nu när jag jobbar och då kommer jag gå och träna så nu blir de träning 1-3 gånger i veckan eller mer ibland =)
 Mina mål med träningen är att bli starkare i knäna och i ryggen så jag inte behöver ha ont och handlederna och så vill jag gå ner i vikt.. de är mina mål har inte något mål på hur mycket jag ska gå ner i vikt... Men STÖRSTA målet är ju ryggen och knäna =)


I morgon blir de skönt med sovmorgon och sen ska jag ta och städa då jag ska storstäda hela lägenheten =)

En film nu på 7an Spy Kids första filmen och de var länge sen jag såg den nu... Den tycker jag är riktigt bra =)=)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)