7 september 2012

Dag 4

Dag 4 - Hur mitt hästintresse kom till

Hur mitt hästintresse kom hm de kommer jag inte riktigt ihåg men tror de började med att jag fick följa med till ridskolan med min syster Lena och så vet jag att mamma har ridit mycket så de kommer vell från henne om allt med hästar att göra.. sen så är jag den ända av oss syskon som hållit på med hästar längst av alla med och jag vill fortfarande vara med hästarna... 

Så svar på denna fråga är att jag har alltid följt med till stallet sen jag var liten och där kommer intresset ifrån =)=


Här kommer några bilder på hästar jag gillar att rida på =)

Här är jag och Troy =)

Jag och Vettan <3 p="p">
Jag och Flygarn

Jag och Fanta<3 p="p">
Jag och Nelson

Jag och Nelson igen=) Var bara tvungen att ta denne =)=)

Jag och Pållan "Vet att den är suddig men hittade ingen bättre"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)