12 augusti 2012

 Åkte till mamma i Fredags och jag lagade taco till oss och de var riktigt gott var så himla länge sen jag åt de nu =) Igår "Lördag" Hade vi en slapp dag gick ändast upp till coop fram och till baka =) och idag "Söndag" Åkte vi ner på Jamtli och kolla lite de var gratis inträde så man ska ju passa på eller =) Kollade på 70 talet dom har där nu och så hade dom ett litet ställe med  Fem myror än fler än fyra Elefanter. De var lite kul att se och så var de 3 stycken som var programledarna i den =)=)

Jag har hittat en sida som säljer skal till mobiler och jag ska nog köpa ett där ifrån så min mobil blir lite finare men vet ej vilket jag ska ha =)

Här är sidan  http://www.webbhandlaren.se gå in och kolla vet ja =)

Imorgon ska jag och mamma fixa marmelad av alla jordgubbar vi har plockat och ev göra sylt med men först och främst marmelad =) Jag älskar jordgubbsmarmelad på rostad macka =)=)

Vad gillar ni till rostad macka??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)