9 augusti 2012

....

Sitter i soffan och kollar på ullared :-) och så håller jag på att tvätta lite kläder och så funderar jag på vad jag ska ha med mig till Stockholm den 21 hm behöver ju inte ta så mycket kanske 2 par byxor regnjacka tröja linne :-) vet inte vad jag ska ha på mig ner blir nog någon tröja och byxer :-) gud vad jag längtar vill iväg NU :-) Såg på dressyren idag från OS och gud vilka snygga hästar jag dreggla nästan haha... När jag får råd och när de finns stallplats så ska jag skaffa mig en häst.. saknar att ut och rida varje dag och träna på plan och rida ute i skogen och bara vara :-) skulle städa idag men mitt huvud var inte på min sida gjorde lite.. hoppas den är på min sid imorgon så jag kan bli klar.. åker nog också till mamma i helgen men inget bestämt än.. Gud vad jag längtar till vi jag och Marika åker till Stockholm och ska åka på kryssning med Birka paradis :-) har åkt på Birka i flera gånger nästan varje sommar och då med mamma och men syster :-) men då var vi också på grönan :-) men i år är de bara jag och Marika kul ska de bli.. vet att jag tjatar om de men längtar så... Jo jag ska också börja spara pengar från och med nästa månad då jag vill till Stockholm i vinter med på Stockholms horseshow som jag också varit på i flera år :-) älskar den helgen de är bra stämning och MYCKET HÄSTAR :-) Undra vem eller vilka som ska dit och vem vilka jag ska gå med :-) Nä nu ska jag se lite på tven och ska fixa lite the eller varm oboy då jag fryser som vanligt :-) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)