26 augusti 2012

Ida ´g har de bara varit en slapp dag som vanligt jag älskar slappa dagar och bara ligga i soffan och kolla på tven och se en massa film =) de har ju regnat hela dan idag med och de gör de än så man ville inte gå ut...
Céline som äger ponnyn Fanta var iväg och tävla idag och hon nolla och fick en roset och sen tävlade hon med laget och dom kom 3a så ett STORT GRATTIS.....


Ska strax färga mammas hår och sen ska jag fråga mamma snällt om hon kan göra en manakyr så mina naglar blir fina och så gör mamma de så bra tycker jag =)

Imorgon är de möte klockan 10 med Arbetsförmedlingen och så ska Chefen från dagiset vara med så vi ska prata lite sen så ska jag skriva på lite papper och få mitt schema och vad jag vet nu är att jag kommer vara ledig vissa måndagar så jag kan jobba längre dagar =) Gud vad jag längtar tills jag ska få börja jobba och vet att jag kommer få lön för istället för bidraget jag får men kommer få 25% av bidraget och sen dom timmar eller tex måndagar som jag ska vara ledig på så kan jag få jobba som vikarie om någon är sjuk på mitt dagis eller måste iväg på möte mm... dom tycker de är så bra att jag kan ta dom dagarna och timmarna =)
Vad jag vet så kommer jag få lära mig några nya namn och de kan ta lite tid men de kan gå fort med.. Vet på småbarns avdelningen så börjar de några nya och på storbarns avdelningen är jag lite osäker vet att några går över från småbarn =)

Imorgon är de också Körträning som börjar JIPPI
ska bli så kul att den börjar igen och jag älskar ju att sjunga som ni flesta kanske vet =)=)










Jag från skolan när vi har travlektion =) 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)