25 augusti 2012

Hemma nu efter jag och mamma varit på stan.. Kollade inte så mycket på Sweetcamp såg inte så mycket...

Jag hittade ett par rosa leggins/Jeans och 3 T-shirt och en olja sak till håret =)
Träffade också mycket folk och underbara männinskor..
Min syster med familj och träffade inte Theo och Thomas så mycket för om gick iväg men stog och ptarade med Lena ett tag och busa lite med Ella =) Sen träffade vi båda mina kusiner men på 2 olika ställen =) "Linda & Helen"

Träffade också chefen på dagiset som jag ska träffa på ett möte på måndag =)=)

Ikväll ska jag ock mamma kolla på film då vi har hyrt 3 filmer " Snövit-Spegel Spegel och Sherlook Holmes-A Game Of Shadows och Livstid"
Skådespelare:
Snövit- Julia Roberts, Lilt Collins, Armie Hammer
Sherlook Holmes- Robert Dawney, Jude Law
Livstid- Liza Marklund


Och jag tror alla dom är bra =)=)

Gud vad jag längtar till måndag då är de möte först och sen kl 18 börjar kören igen =)=) JIPPI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)