27 augusti 2012

Har nu skrivit på anställningspapper så nu är jag anställd på ett jobb i 1år =) 
Jag ska börja jobba nästa Tisdag och jag längtar.. Ska bli så kul att börja jobba igen och få fast inkomst och få riktig lön =)=)=)
Ni kan inte förstå vad glad jag är till de här och får vara på ett dagis som jag gillar och trivs och de är ju jätte bra och personalen så så snälla och roliga och alla barn dom är snälla och busiga och dm kan ju ha sina dagar dom med men trivs jätte bra ändå =)=) Jag ska nog utbilda mig till förskolelärare om jag fortfarande känner att så som jag gör nu om ca 1år kanske =)  utbildningen tar ca 3,5år men de går nog fort =)
Jag kommer få bra lön också på tänka på att jag inte är utbildad så de är ju jätte bra bättre än de jag får nu och som jag har nu så är vissa månader som jag får snola så mycket som möjligt för att klara mig.. Men nu när jag får denna lön så kommer jag att klara mig och de känns jätte bra =)


Nu längtar jag bara till ikväll då de är körträning och de ska bli skoj och så är de ju träning på onsdag och på Lördag och söndag så mitt huvud kommer nog bli trött efter denna vecka och sen börjar jag jobbar med =) men jag älskar ju att sjunga och så är de kul att sjunga i en kör med då jag sjungit mycket solo innan =) Har suttit och tränat lite på dom låtar vi fått lära oss sist vi hade träning och kan nästan texterna utantill nu men vi ska lära oss 3 nya nu till 100% Körglädje och så är de ju 2 till låtar vi ska kunna allså 5 låtar ska vi lära oss utantill men de kommer jag nog att göra har ganska lätt att lära mig utantill men de är ju skönt att ha texten framför sig men de går ju inte sen när vi ska stå på senen heller =)=)

Nä nu ska jag se klart på filmen och sen diska och vila lite och sen åka ner på stan och gå till körträningen =)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)