14 augusti 2012

Har inte gjort mycket idag mest kollat på tv och rensat lite bilder i datorn.. sen har jag kollat mycket på tven =)

Imorgon är också mammas sista lediga dag på semestern så då ska jag färga hennes hår och om de är fint väder vill ag ta en promenad och så ska ag hjälpa henne att fixa lite i klädkammaren..
jo jag har läst en massa bloggar med och frsöker att komma på om jag ska ha en tävling om vad ni kan vinna mm..
och så kommer ju värmen nu när sommaren är snart slut =(

jag har inte så mycket ideer heller på vad jag ska skriva om mm har ni några ideer??



Vill ni ha en frågerunda och då vill jag veta om ni vill ha en och då kommer ni få fråga vad ni vill och jag svarar på allt?? 

VILL NI DE SÅ KOMMENTERA SÅ JAG VET

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)