15 augusti 2012

Sitter och ser på en film på kanal 11 och den är ganska bra nästan min smak...
Idag så hjälpte jag mamma att fixa i klädkrubben eller vad man ska kalla de... vi fick till de ganska bra och slängde en hel den med och så åkte vi till tippen och slängde allt och så klart följde vardagsrumsbordet med =) Så när vi åkte hem köpte vi pizza men först var vi in på Häst e Bäst en sväng och kollade och dom hade fått in jätte mycket fint och så har dom mina ridbyxor jag vill ha de är ett par helröda och helskodda så någon gång när jag har råd ska jag köpa mig ett par =)=) har ju ett par nya ridbyxor som är svarta som är mjuka och jätte sköna köpte dom på rea för 100kr på Häst e Bäst =)

Idag var de ju också mammas sista semester så därför köpte vi pizza och en dricka och myste lite.. men nu ligger hon i sängen och ska sova då hon ska upp och jobba i morgon =)

För er som inte vet så jobbar mamma som Krimenalvårdare på häcktet och där har hon jobbat i många år nu och hon stor trivs och de är jag jätte glad för att hon gör.... och jag tycker de värkar som ett intresant jobb och roligt....

så imorgon ska jag ta ett bad tror jag och lyssna på någon bra musik och koppla av lite =) har ju inget badkar hemma hos mig i krokom så man får passa på när man är hos mamma och hälsar på som jag gör ganska ofta.. Men jag älskar ju min mamma och hon är som min bästis jag kan prata om allt med henne och känna mig trygg och hon är den bästa som finns och jag älskar henne så himla mycket...

Jo idag blir den finaste och sötaste vovven 2 år Grattis Takida och hon som äger henne är ju så klart coco allså cornelia....




Här är en bild på Takida när hon var liten så himla söt <3 p="p">



denna bild "Sista" är från stallet jag hade hästen i och de var vinter och takida frös lite så vi lindade in henne i mitt reflekländtäcke =)=)

Vist var hon söt??

Så här ser hon ut nu:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)