14 augusti 2012

Jag kan inte tänka mig att de är 1 vecka kvar till ag och Marika åker till stora staden och ska åka på kryssning =)=) Är också så glad att jag van så vi kunde åka iväg på en kort semester =)=) och om jag vinner fler gånger ska jag åka iväg för jag älskar att åka på Birka Paradis för den båten är så himla mysig och finns mycket att se mm =) och sängarna är jätte sköna att sova i och mycket mer =) De finns tom ett spa där har aldrig varit inne på de men de värkar vara mysigt där inne med =)
Och så klart hoppas jag på bra väder så man kan sitta uppe på däck och se den fina utsikten =)=)
Båten går till Åland och stannar där några timmar på natten men man kliver aldrig av och sen åker den tillbaka igen =)

Så här ser båten ut
Kryssningar med Birka Cruises

Olika Hytter:
Paradis Tourist  & Class

Handikapp Hytten

Paradis Quality



Paradis de Luxe

Paradis Suite








Dom här fyra är den lyxigaste hytten på båten som heter Paradise Suite Etage





Har ni mina älskade läsare åkt någon kryssning så berätta gärna de för mig =)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)