8 augusti 2012

birka

Har kollat på OS i hästhoppning finalen och tyvärr så kunde inte Roffe vara med då hans häst trampade sig i måndags och små haltade :-( sen så hade vi 2 stycken som tävla för Sverige och tyvärr kom dom inte vidare till omhoppningen heller :-( men banan var svår också men de är ju inte så konstigt då dr är OS... Skulle vara kul någon gång och åka på OS och se hoppningen, dressyren och fälttävlan :-) något år ska jag nog åka iväg de är ju en av mina stora drömmar :-) Idag tänkte jag ta ej städ dag men har så ont i huvudet har haft de i några dagar nu :-( Och så längtar jag till den 21 då ska jag och Marika åka ner med flyget till den stora staden "Stockholm" och vi ska åka på en kryssning med Birka Paradis och kommer hem igen på morgonen den 23 :-) vi åker hem med natt tåget.. Ska bli så himla kul :-) Åkte med Birka förra året med mamma och syster och jag bara älskar de. De är trevlig personal och de är jätte fint i båten och mysigt :-) jag ska kolla om dom har min parfym ombord eller någon annan :-) Den 23 då vi kommer i land i Stockholm vid 4 så vet vi inte än vad vi ska göra tåget går bus 23 tror jag.. vi ska nog öra midda på stan och gå och kolla lite :-) Nä nu ska jag vila lite

2 kommentarer:

  1. Det ska bli så himla roligt att åka i väg bara du och jag, och lämna allt här hemma för en stund.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de ska bli så roligt så :-) jag längtar :-)

      Radera

Tack för din Kommentar =)