27 juli 2012

Yran

Tänkte berätta vilka jag ska se ikväll och imorgon för er läsare =)=)

Ikväll blir de att se:

Magnus Uggla kl 20.00 på Badhusparken
Laleh kl 21.30 på Stortorget
Thåström kl 23.15 på Stortorget
Melissa Horn kl 23.30 på Badhusparken
Maskinen kl 01.15 på Badhusparken

Blir lite problem mellan Thåström och Melissa men jag kan ju lyssna på båda och gå imellan kanske =)

Imorgon Lördag ska jag se:

Kapten Röd kl 19.45 på Stortorget
Alina Devecerski kl 21.15 på Stora Dans
President talet 00.00 på Stortorget
Lars Winnerbäck kl 00.30 efter president talet =)

De är dom jag ska se i helgen =)
Ikväll ser jag fram imot att se uggla thåström och maskinen då jag lyssnar mycket på dom =)
och imorgon ser jag stort fram till alina ska sjunga hennes stora låt heter Flytta På Dig och den är riktigt bra.
Sen så är de ju president talet och så klart Winnerbäck =)=)

Imorgon ska jag gå med Elina eller elle som vi kallar henne =) Gick med henne i bollnäs på skolan =)

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning och hämta ut biljeten och medicin och packa och åka in till mamma då jag ska sova där till söndag =)=)

Få se om jag hinner skriva något imorgon annars så skriver jag på söndag eller på måndag om artisterna och kanske kommer upp bilder om dom blir bra då jag tar med mig bara mobilen vill inte ha kameran med mig in på området...

Ska ni på yran vilka ska ni se???



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)