28 juli 2012

Yran Fredeg

Jag hade en grym kväll igår med Marie och såg många artister =)

Eldkvarn:

Kollade på dom en liten stund och dom spelade jätte bra låtar.. Hörde 3 låtar tror jag=)

Magnus Uggla:

Dålig bild hade bara mobilen med mig.. Ville inte ta med kameran då man aldrig vet vad som kan hända..
Han spelade några gamla låtar men sjung många nya och dom var riktigt bra tyckte jag =)
Stog inte så bra men de gjorde inget =) såg halva konsären med han..

Erik Hassle:
 Jag Och Erik =)

Han var så himla grym och de sändes i P3 hela konsären och Kitty var den som prata =)
Stog och pratade med båda 2 och dom var så himla trevliga.. Erik sjung SÅ himla bra låtar och nu älskar jag hans nya låtar med =)
Jag och Fina Kitty =)


Nu hinner jag inte skriva om fler artister jag såg men de kommer då ska jag skriva om:
 Laleh
Thåström
Melissa Horn
Johan De Sohn

Sen ska jag ju skriva om dom jag ska se ikväll =)

Om jag träffar någon av artisterna så ska jag ta kort med han/hon så klart =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)