26 juli 2012


Gick super att rida Pållan idag =) Hon smög iväg till min ridhjälm som hängde på cykeln och tog ett av äpplerna jag hade med mig =) Tokfia

Imorgon är de Yran och på Lördag med elle kul=)
Vet dock inte än vad jag ska ha på mig men kommer nog på något som alltid =)
ska nog ha tigertröja och så ska jag ha läderjackan...
Ska duscha imorgon med =) har ju några timmar på mig =) Funderar också på om jag ska åka till stan och sova där men vet ej än... ska i allefall sova där lördag till söndag så jag måste bestämma mig...

Bilden är från Härnösand och kommer nog fler senare tror jag =) kommer kanske inte ha tid att blogga i helgen men då skriver jag om allt sen så klart och vad jag tycker och vilka jag lyssnat på mm =)
Allså från yran =)

Nu tror jag ska lägga mig har haft ont i huvudet hela dan =(

Godnatt

1 kommentar:

Tack för din Kommentar =)