29 juli 2012

Yran Lördag

Igår/inatt gick jag med Elina " en vän från skolan" vi hade jätte kul hela kvällen/natten  ändå om de regna så.. Regna hela natten. Men vi hade ju regnjacka på oss men vi vart ju blöt ändå.. Jag var blött i skorna,byxorna och på tröjan på huvan och längst ner på tröjan. Elina var blöt i skorna,byxorna tröjan på luvan och lite till..

Vi klev upp 10 eller låg lite i sängen men sen klev vi upp då vi vart pigga och åt frukost och gjorde ioedning oss och for ner på stan och mamma följde med också.. Vi gick lite på marknaden och jag och Elina gick på någon Harry Potter sak "likt lustigahuset på grönan" den var så där tyckte jag.... sen kollade vi lite på HM omen sen gick vi till en resturang och åt pizza och de var så GOTT =) Sen gick vi till bilen och åkte ner till tågstationen och inväntade Elinas tåg som var kanske 35min sen...


Nu tänkte jag skriva lite från vilka artister jag såg =)
Skrev ju inte klart alla igår så här kommer dom: 
Laleh: Hon var riktig frän att se.. hon sjung många nya låtar som jag aldrig har hört förr och hon pratade lite med publiken med =)
Thåström- Lyssnade inte så länge på han då jag inte gillade låtarna han sjung =(
Melissa Horn-Lyssnade tyvär bara en låt =(
 Johan De Sohn- Han var så himla grym och spelade många bra låtar och så hoppade man med och dansa lite =) 

Lördagen Artister: 
Kapten Röd- lyssna bara en snabbis ville röra på mig då jag frös 
Alina Devecerski- Hon var GRYM värd att se om ni vill se henne.. spelade så himla bra låtar.. Lyssnade på alla hennes låtar =)=) sista var FLYTTA PÅ DIG =)=)
President Talet- De var bra men han kom inte in så roligt =( trodde de
Lars Winnerbäck--GRYM säger jag bara.. sjung många sorgliga låtar men dom var jätte bra... många nya låtar som jag ej hört förr och så klart sjung han några gamla låtar med =)=)=)


En underbar helg och underbara vänner som jag gick med =)=)=) Hoppas de blir bra artister nästa år med och på sundsvalls statsfest =)=)

Nu ska jag vila lite =)=)

KOMMENTERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)