19 maj 2012

Har haft underbara dagar här hos mamma och imorgon åker man hem till krokom igen men nua kläder och en ny tavla som jag ska sätta upp någon dag =)

Idag blir de att åka iväg och kolla på gamla bilar =) sen blir de att ligga i soffan och mysa framför tven....

Idag saknar jag Vettan så otroligt mycket för 4dagarsen skulle de vara 7år som jag har haft henne.. Tog hem henne från handog den 15 Maj och de var min bästa dag någonsin då jag fastnade för henne så fort och skulle ha henne på foder 1år först och se hur de funka mm och allt gick hur bra som helst och vi vart bästa vänner och jag köpte henne=) Gud vad jag vill att man kan spola tillbaka tiden så jag kunde har gjort de lite annulunda..."Stavning"

Nu saknar jag ridningen så otroligt mycket och vill rida varje dag och så vill jag köpa mig en ny häst men nu vill jag satsa på att få jobb först... Och nästa häst jag vill köpa är ju helst en isläning men annars spelar de ingen roll faltist jag gillar ju alla sårtes hästar..

Hästen ska i allefall vara Lugn,snäll inga olater,trafiksäker då 100% och inga gamla skador eller haft sjukdomar ...
Och inte stressad och kunna grunderna som galoppfattning,skänkelvikning mm och ska kunna hoppa då jag älskar att hoppa och så vill jag kanske börja tävla lite =)

Nu ska jag göra mig i ordning =)

Jo skulle kunna tänka mig att bli medryttare och rida 1-2 gånger i veckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)