16 maj 2012

"Fotot taget i Krokom av Mig =)"

Sitter nu hos mamma och är riktigt trött och ont i huvudet. Har haft ont i huvudet i flera dagar men de kan vara för pollen =(

Är ledig till måndag SKÖNT =)
Ska vara här i stan hela helgen tror jag.. De är ju skönt att vara här och så har man någon att äta midda med=) Är ju så tråkigt hemma hos mig då jag bor själv... Då är de tråkigt att vara hemma och tråkigt att laga midda och äta frukost och så är de tråkigt på helger med =(

Hade möte idag på praktiken har fått förlängt 1månad till då min praktik igentligen går ut nästa vecka men då blir de så stressigt att prata med chefen mm... men vi får hålla tummarna.... JAG VILL HA ETT JOBB SNART...

Har börjat också att träna igen och de är så skönt... Har inte kunnat träna på 2 månader då jag varit så försyld och de här med mitt exem mm men nu är jag inte försyld längre och exemet är bra igen =)
Blir träning på söndagkväll eller på måndag igen ==)

Nu ska jag ta en glass och kolla på tv =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)