19 maj 2012


Var en bra dag idag bortsett att de regna.. Riktigt fina bilar var de där och såg och provade en jättefin klänning men den var lite för tajt... Jag vill ha en som är vidare... och helst svart med vita prickar =)
En riktig Rockabilly klänning =)

Har sen idag inte gjort så mycket fick jätte ont i huvudet när vi kom hem och har då sett fast and the fureust5 och nu sett Systrar i Jeans som jag tycker är riktigt bra.. Har läst alla dom böckerna med och dom är ju lite bättre men inte så mycket.....
Få se vad de blir ikväll kanske någon film...
Åker hem imorgon till Krokom och så är min mamma så snäll och kör hem mig efter hon jobbat då jag har lite att ta med mig hem som min fina tavla med marilyn monroe =) Kanske kommer upp en bild sen om jag får till så jag kan ladda kameran...

Jo ska kolla imorgon om min stora kamera har kommit till verkstaden eller är på väg tillbaka=) Hoppas dom får till blixten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)