25 maj 2012

Bilden tog jag sommaren 2011 på Birka Paradis =)


Idag var jag ju iväg först på behandling sen träffade jag doktorn och han tyckte de såg bra ut utan att jag var så torr.. Jag ska fortsätta gå på benandlingarna ca 2 veckor till kanske längre och fortsätta att smörja ska smörja lite med en annan salva också =)
Nu har jag ett Fri kort så nu behöver jag inte betala 100kr varje gång jag ska på behandling eller jag behöver inte betala något när jag ska till doktorn heller =) SKÖNT

Sen fikade jag och mamma en sväng på sjukhuset då jag var så himla hungrig sen tog jag 9 bussen tillbaka till krokom och hade tänkt gå iväg till dagiset på engång men gick hem först och hämtade regnkläderna ifall de skulle regna då vi var ute eller när jag skulle gå hem =) men regnet kom när vi skulle in ed barna och äta mellis så vi slapp regnet och de regnade inte sen heller när jag skulle hem =) 
Dagen har känt som en evighet idag och tiden har gått sakta...

Nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på Greys och håller på att somna med datorn i knät är så himla trött och ont i huvudet och ögonen kliar =( Ska nog fixa mig någon midda och sen lägga mig i sängen och kolla på någon film men jag kommer nog att somna men de gör ju inget för de är ju helg nu =)=)

Jo de blir inte att jag åker till Kaxås i helgen blir kvar hemma i krokom blir kanske att jag åker in till stan men vet ej än.. tänkte också STOR städa hela lägenheten  då jag inte har orkat städa sen Anders var uppe =) Ja jag vet jag är lat men de får man vara ibland =) Då när jag ändå ska städa i helgen så ska jag byta gardiner och kolla om de finns någon tvätt tid och tvätta soffkläderna eller vad man ska kalla de =)

Vart ett långt inlägg idag men de gör ju inget =)


KOMMENTERA GÄRNA 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)