26 maj 2012

Saknar

Bilden tog jag förra sommaren på mig och Flygarn som jag hade på foder

Gud vad jag saknar att ha häst nu i detta fina vädret...
Förr då jag hade häst så kunde man vara i stallet hela dagen och rida och sen gå till någon äng och sätta sig eller ligga sig och lyssna på när hästen går och äter lite.. SÅ HIMLA MYSIGT
SAKNAR ATT HA HÄST...

Känner att jag blir galen snart om jag inte får vara med hästar och ut och rida och känna mig glad och jag känner mig överlyklig när jag är i stallet med dessa djur.... Hittar ingen sommarhäst heller... och såg att han jag köpte vettan av ska sälja sin häst som då var ett föl när jag skulle hämta hem vettan och fölet var så himla söt... synd att han ska ha 20 tusen för den =(
Känner mig också så himla lat på helgerna då jag inte har något att göra och inge stall att gå till mm =(


VILL HA HÄST IGEN NÅGON SOM VET NÅGON MAN KAN LÅNA I SOMMAR OCH RIDA PÅ OCH BUSA I SKOGEN ==)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)