24 maj 2012

"Bilden tagen på Gotland" Saknar


Vilket underbart väder de varit i 2 dagar =)
Blivit brunare har jag med =)=)
Idag var de Förskolansdag och de var riktigt skoj =)
Efter jag slutade vid 4 gjorde jag iordning midda och sen följde jag med Monica och hennes söta vovve Terry ut på en Lång promenad =) Vi gick vid 5 och var tillbaka vid halv 7 tror jag den var =) Vi gick till vattnet och Terry var lite rolig han plaskade och hållde på i vattnet... Ungeför som hästarna gör när dom ska plaska i vattnet med att nästan krafsa i vatten =) HIHI riktigt roligt var de =)

Imorgon blir de tidig morgon då jag ska åka in till stan på sjukhuset och först få behandling sen träffa doktorn för en återträff då han vill se hur de har gått med mitt exem och nu är de ju helt borta är bara torr nu och har inga sår alls =) SÅ HIMLA SKÖNT SKA NI VETA =)


Nu kolla lite på tv sen sova =) Hoppas på bra väder imorgon med =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)