23 maj 2012

Hemma nu efter en dag på jobbet har varit ute mest hela dagen i de fina vädret =) Underbart
sen gick jag hem och bytte om en snabbis då jag hade mysbyxor på mig och de var så varmt sen gick jag till bussen och åkte in till stan eller först på sjukhuset på hud och fick sola och fick en salva sen och smörjde in mig med då jag var så torr...
Senare gick jag in mot stan och mötte först Michelle =) Hon hade färget håret och de var snyggt sen träffa jag mamma och åsa och stog och pratade lite sen fick jag min kamera och gick vidare för att möta upp Marika=) Vi gick lite på stan och kolla hittade en fin klänning på hm för 99kr=) sen gick vi och åt midda och jag åt pixxa och marika tog kebab =) sen gick vi på godisaffären "De är ju lill lördag idag och då får man äta lite godis=)  "
och sen ville jag på penduro och skulle ha en penna och ett papper så jag kan göra ett fint kort till morsdag på söndag sen så köpte jag de och några vita papper så jag kan göra lite kort =) blev lite sugen att pussla lite igen=) haft ett uppehåll ett tag nu....

Nä nu blir de att äta lite godis och kolla på film sen sova lång dag imorgon =)

GODNATT

1 kommentar:

  1. Åter igen tack för en trevlig eftermiddag.

    SvaraRadera

Tack för din Kommentar =)